دستگاه تصفیه آب سی سی کا در شیراز

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب سی سی کا در شیراز-عظیمی

دستگاه تصفیه آب سی سی کا در شیراز

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب سی سی کا در شیراز-عظیمی

نمایندگی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب سی سی کا در شیراز-عظیمی09174935800

انواع فیلتر تصفیه آب در شیراز

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۵۲ ب.ظ


 انواع فیلتر تصفیه آب

 

فیلتر تصفیه آب یکی از موضوعات مهم در دستگاه تصفیه آب خانگی است. که شناخت و آشنایی با آنها هم کاملا جذاب است و هم مهم . زمان تعویض فیلتر ها ، اطلاع از قیمت و نحوه عملکرد فیلتر های تصفیه آب از مواردی است که هرکسی که دستگاه تصفیه آب خانگی دارد یا تصمیم دارد یک دستگاه تصفیه آب خانگی خریداری کند ، لازم است بداند .
این مقاله بعنوان کاملترین و شفاف ترین مقاله درباره فیلتر های تصفیه آب خانگی بوده که تهیه شده است و هم مشتریان عزیز میتوانند استفاده کنند و هم همکاران محترم . لذا توصیه میشود این مقاله با دقت مطالعه شود .
ابتدا بدانیم منظور از مرحله در دستگاه‌های تصفیه آب به روش اسمز معکوس ۵ و ۶ مرحله و حتی بیشتر چیست؟
منظور از مراحل در دستگاه‌های تصفیه آب اسمز معکوس همان تعداد فیلترهایی است که آب در طی روند تصفیه از آن عبور می‌کند، اما علت وجود این تعداد از فیلتر در این دستگاه‌ها چیست؟ فیلترهای چه نقشی دارند؟
به طور کل دستگاه‌های تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس دارای ۵ الی ۶ مرحله (فیلتر) هستند ولی بر حسب مورد می‌توان این تعداد مراحل را افزایش داد.
 برای شناخت بهتر این فیلترها، دلیل کم و زیاد شدن آنها، ترتیب آنها و …. بهتر است ابتدا فیلترها، کاربرد آنها و عملکرد هر یک در دستگاه تصفیه آب را شناخت.
فیلتر شماره ۱ ، فیلتر PP :
فیلتر PP  ساخته شده از الیاف پلی پروپیلن است این فیلتر دارای ۲ نوع ۵ میکرون و ۱ میکرون است، در نوع ۵ میکرون اجازه عبور به ذرات بزرگتر از ۵ میکرون داده نمی‌شود و در نوع ۱ میکرون اجازه عبور به ذرات بزرگتر از ۱ میکرون. نوع ۵ میکرون به عنوان اولین فیلتر بسته می‌شود و توان جدا ساختن رسوبات درشت، زنگال آب و کلیه رسوباتی که قطر آنها از ۵ میکرون بیشتر است را دارد. به طور کلی یکی از وظایف اصلی این فیلتر محافظت از فیلتر شماره ۴ یا همان ممبران است.
به طور معمول و در بسیاری از دستگاه‌های تصفیه آب این فیلتر به صورت کارتریجی است و در داخل هوزینگ شیشه‌ای قرار می‌گیرد.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

  • دفتر فروش تصفیه آب-سید علی رضا عظیمی در شیراز

انواع فیلتر تصفیه آب در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی